Exemplul propriu!

Exmplul propriu!
Ce este mai bun ca un sfat?Ce este mai bine sa faci?Sa dai un sfat sau sa educi cititori prin exemplul tau?
Studiile spun ca nimeni nu are nevoie de sfaturi,santem plini de povete si sfaturi…inca din coplilarie,cand parinti nostri ne sfatuiesc cum e mai bine.De multe ori binele lor este ”al lor”,nu si al nostru.In incercarea de a ne feri de ce au experimentat in propria viata,incearca sa ne atentioneze sa nu facem aceleasi greseli.Poate acele greseli ne duc undeva,poate asa vom invata sa facem diferenta intre bine si rau,intre ceea ce vrem si ceea ce nu vrem.
Avem 26 de ani si viata era asa cum era..insipida,fara nimic deosebit.Nu`mi placea ,dar asta era…toata lumea se invartea in jurul meu cu aceleasi probleme ”existentiale”…bani,datori..probleme cotidiene..si eu printre ei..insa nu eram fericita si nu din cauza banilor,sau a altor probleme de genul asta..
Nu ma regaseam eu,pe mine,nu stiam ce vreau,nu stiam cine sunt..Eram sotie si mama,eram indeajuns?
Rolul de mama imi placea si imi place,cu toate ca este unul din cele mai grele roluri ce le poate avea o femeie in viata,dar cel de femeie?Cel de sotie…nu ma multumea..deloc..
Aveam un sot cu vicii care ma depaseau,mai era si violent pe deasupra,deci viata mea nu era roz.Aveam o casa,a mea,asta era bine…priveam cum prieteni de`ai mei stateau cu chirie,ii judecam,poate gresit de multe ori,sau cu compasiune,eu aveam o casa si cam tot ce ii trebuie unui om.Stabilitate.Dar nu eram deloc fericita..exista o iesire din ceea ce simteam?
Da,dar unde era curajul?Nu era,deloc!

Ridica`te!
Puteam sa pun capat chinului,dar ii dezamageam pe cei din jurul meu..parinti,copil,rude,prieteni,ce vor spune..?Deci,nu aveam cum sa fac asta,eu alesesem viata asta,cand toti imi spusesera sa nu aleg aceasta cale.Ma incalzea gandul ca din toate relele aveam un copil frumos,care era si este universul meu.Insa totul avea sa se schimbe printr`o minune..sau poate printr`o providenta..nu stiu.Intr`o buna zi s`a intamplat.Totul avea sa se schimbe.Sotul meu o facuse din nou.Fusese atat de violent,incat eu am ajuns in spital.De aici ..au aflat toti ceea ce indurasem aproape 8 ani..Nu mai puteam sa dau inapoi.Decizia mea,era si a lor.Gata!Pana aici,merit altceva.Si asa a inceput un periplu lung,care sper eu acum a luat sfarsit!
Am pierdut ceea ce aveam,material vorbind,am pierdut casa mea.A trebuit chiar sa impart putini mei bani,cu el,el care fusese cel ce ma chinuise atatia ani.Deci,ce mai aveam?Un copil,de care trebuia sa am grija si pe mine.De mine cine avea grija?Toti aveau ”pretentii” de la mine sa imi doresc mai mult.Dar oare ce imi doream eu?Bani sau dragoste?
Poate ca le doream in aceasi masura pe amandoua si nu am stiut din nou sa administrez aceste dorinte,nu am stiut sa le canalizez pe un fagas favorabil.Dupa 3 ani ajunsesem sa fiu..aceiasi de dinainte,la fel de nefericita,insa fara un ”sot”.
Ce era de facut?
Daramata psihic,nu imi gaseam nici un rost..nici un sens.Dar m`am ridicat,prin propria vointa,sau destinul asa a vrut,nu stiu exact care sunt factori care au contribuit la ridicarea mea,dar am tinut capul sus si am inceput sa vad totul altfel.
Va intrebati daca mi`am gasit rostul,sensul vieti pe care nu vom inceta niciodata sa il cautam sau fericirea.Din toate astea as putea sa spun ca am gasit un barbat pe care il iubesc foarte mult si care ma face fericita.Pasiunile mele incet,incet,prin contur.Imi place sa scriu.Asta e marea mea pasiune.Pot spune ca asta este sensul meu.Rostul meu este acela de a decrie prin cuvinte tot ceea ce simt eu,sa ma regasesc in povestile si vietile altora.Sa ii ajut sa se ridice,sa`si gaseasca un scop,sa`si invinga temerile si sa mearga inainte indiferent de orice!Orice poate fi indurat daca vrei cu adevarat!
Acum am un blog,unde scriu,despre mine,despre viata,despre ceea ce citesc,lucruri despre care toti suntem interesati si de care la toti ar trebui sa ne pese!Mi`ar place sa stiu ca suntem multi cei care ne ridicam si facem ceea ce ne place,ceea ce ne intregeste pe noi ca oamenii!

Despre Gustul Vietii

Un om ce are ganduri si vise ascunse de ea, stiute de tine!
Acest articol a fost publicat în Despre viata și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

